Bolaget skall med interaktionsteknologi sälja tjänster och produkter för Internet, intranät samt CD-ROM och idka därmed förenlig verksamhet. Bolaget skall visualisera idéer, koncept, prototyper, tjänster och processer med hjälp av 2D- och 3D-animationer. Med hjälp av interaktiva datorbaserade utbildningsprogram skall bolaget även arbeta med kvalitetssäkring, kompetensutveckling och projektledning.
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 638 | 253 | 504 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 564 | 35 | 308 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 564 | 35 | 308 |
Årets resultat (tkr) | 551 | 35 | 308 |
Summa tillgångar (tkr) | 440 | 245 | 538 |
Antal anställda |
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 638 | 253 | 504 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 564 | 35 | 308 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 564 | 35 | 308 |
Årets resultat (tkr) | 551 | 35 | 308 |
TILLGÅNGAR | 2023-12* | 2022-12* | 2021-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | |||
Omsättningstillgångar (tkr) | 440 | 245 | 538 |
Tillgångar (tkr) | 440 | 245 | 538 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2023-12* | 2022-12* | 2021-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 385 | -166 | -201 |
Obeskattade reserver (tkr) | |||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | |||
Kortfristiga skulder (tkr) | 55 | 411 | 739 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 440 | 245 | 538 |
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) | 237 |
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | |||
Omsättning per anställd (tkr) | |||
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | 88.4% | 13.8% | 61.1% |
Soliditet | 87.5% | -67.8% | -37.4% |
Kassalikviditet | 800.0% | 59.6% | 72.8% |
Bolaget skall med interaktionsteknologi sälja tjänster och produkter för Internet, intranät samt CD-ROM och idka därmed förenlig verksamhet. Bolaget skall visualisera idéer, koncept, prototyper, tjänster och processer med hjälp av 2D- och 3D-animationer. Med hjälp av interaktiva datorbaserade utbildningsprogram skall bolaget även arbeta med kvalitetssäkring, kompetensutveckling och projektledning.